Årsmöte

Förbundsstämman, även kallat årsmöte, är Svenska Muaythaiförbundets högsta beslutande organ.

Kallelse till årsmöte

Svenska Muaythaiförbundet bjuder in till årsmöte den lördag 21 mars 2020 kl. 10.00

Fullmaktsgranskning UF: 09.30 – 09.55
Plats: World Trade Center, Klarabergsviadukten 70, Stockholm
Hitta hit: wtc.se
Lunch

Dokumenten och årsmöteshandlingar

Årsmöteshandlingar – 7 mars

Årsmöteshandlingar: Dagordning, föredragningslista, verksamhets- och förvaltningsberättelser, samt eventuella propositioner (styrelsens förslag) och motioner (medlemmarnas förslag) kommer att läggas upp på:

– (publiceras senast 14 dagar innan stämman)

Motioner – 15 januari

Förslag till ärenden att behandlas vid årsmötet (motioner) får skickas in av föreningar anslutna till Svenska Muaythaiförbundet. Motion ska skriftligen ha inkommit till förbundet styrelse@muaythai.se senast den 15 januari.

– (publiceras senast 30 dagar innan stämman)

Rösträtt – 31 januari

Alla medlemsföreningar är välkomna att närvara på årsmötet. Rösträtt har enligt stadgarna de föreningar som rapporterat antalet medlemmar samt betalat medlems- och försäkringsavgifter enligt förbundets anvisningar senast den 31 januari. Information skickades per mejl till alla medlemsföreningar under december, förening som inte hittar sitt utskick kontaktar info@budokampsport.se

Valberedningen – 31 januari